۰

کنگره شهدای دانش آموز دختر

کنگره ملی شهدای دانش آموز دخترکنگره ملی شهدای دانش آموز دختر

هدف از این کنگره الگوسازی از زندگی شهدای دختر بر پایه شاخص‌های امامین انقلاب بود. برای اینکه کار به خوبی انجام شود شاخصه‌های زنان الگو و تراز شاخصه‌های تربیت شدگان مکتب امامین را که در دهه‌های 50 و 60 در مکتب حضرت امام (ره) تربیت شدند و به شهادت رسیدند را بررسی کردیم تا بتوانیم از این طریق الگویی برای دختران بر محور تبیین معرفی شهدای دانش‌آموز ارائه دهیم. 

در حال پیگیری هستیم تا آمار و اطلاعات کل شهدای کشور را بگیریم. اکثر شهدای شاخصی که در کنگره‌های قبلی مانند هفت هزار زن شهید معرفی شدند از شهدای دانش‌آموز بودند و با رزومه‌هایی که داشتند به عنوان یک شهید شاخص کشوری معرفی شدند. می‌توان گفت چنین موضوعی تا به حال برای دختران ما قابل لمس نبود. 

کنگره «ملی شهدای دانش‌آموز» سه گام کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف شده است؛‌ همچنین فراخوان‌هایی در سه مقطع ابتدایی با «# من و همکلاسی شهیدم» با موضوع «بهترین نقاشی»، «بهترین انشاء» و  «بهترین روزنامه‌ دیواری»، در مقطع متوسطه اول با «# سلسله شهدا و زندگی ابدی» و 3 موضوع «دانش‌آموز اهل قلم»، «پژوهش، مقاله و کارگردان نوجوان» همچنین در مقطع متوسطه دوم با «# هم تیمی با شهدا»  با 2 موضوع «تیم روایت فتح دخترانه» و «تیم مهندسی جنگ نرم» آغاز کرده‌ایم. 

بنا را بر این گذاشته‌ایم بعد از برگزاری کنگره این مباحث ادامه پیدا کند تا به خروجی‌های خوبی برسیم. 

نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پيوندهاي اصلي